Üzemanyagmegtakaritás: Hatalmas áttörés az üzemanyag megtakaritásban

Szeretettel köszöntelek a Autózni-olcsóbban is lehet közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 14 db
  • Blogbejegyzések - 1 db

Üdvözlettel,

Autózni-olcsóbban is lehet vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Autózni-olcsóbban is lehet közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 14 db
  • Blogbejegyzések - 1 db

Üdvözlettel,

Autózni-olcsóbban is lehet vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Autózni-olcsóbban is lehet közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 14 db
  • Blogbejegyzések - 1 db

Üdvözlettel,

Autózni-olcsóbban is lehet vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Autózni-olcsóbban is lehet közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 14 db
  • Blogbejegyzések - 1 db

Üdvözlettel,

Autózni-olcsóbban is lehet vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

 

 

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:Wingdings; panose-1:5 0 0 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:2; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 268435456 0 0 -2147483648 0;} @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:1; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 0 0 0 0 0;} @font-face {font-family:"Trebuchet MS"; panose-1:2 11 6 3 2 2 2 2 2 4; mso-font-charset:238; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:647 0 0 0 159 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman","serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} h1 {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-link:"Címsor 1 Char"; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:1.5pt; margin-left:0cm; mso-pagination:widow-orphan; mso-outline-level:1; font-size:8.0pt; font-family:"Times New Roman","serif"; color:#005DB6; font-weight:bold;} p {mso-style-unhide:no; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman","serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} span.Cmsor1Char {mso-style-name:"Címsor 1 Char"; mso-style-unhide:no; mso-style-locked:yes; mso-style-link:"Címsor 1"; mso-ansi-font-size:8.0pt; mso-bidi-font-size:8.0pt; color:#005DB6; mso-font-kerning:18.0pt; font-weight:bold;} p.style10, li.style10, div.style10 {mso-style-name:style10; mso-style-unhide:no; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:8.0pt; font-family:"Times New Roman","serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; color:red;} p.style13, li.style13, div.style13 {mso-style-name:style13; mso-style-unhide:no; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:9.0pt; font-family:"Times New Roman","serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; color:red;} p.style14, li.style14, div.style14 {mso-style-name:style14; mso-style-unhide:no; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman","serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; color:#66CC33;} span.style121 {mso-style-name:style121; mso-style-unhide:no; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt; color:#66CC33;} span.style131 {mso-style-name:style131; mso-style-unhide:no; mso-ansi-font-size:9.0pt; mso-bidi-font-size:9.0pt; color:red;} span.style151 {mso-style-name:style151; mso-style-unhide:no; mso-ansi-font-size:9.0pt; mso-bidi-font-size:9.0pt; color:#66CC33;} span.style201 {mso-style-name:style201; mso-style-unhide:no; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt; color:red;} span.style171 {mso-style-name:style171; mso-style-unhide:no; mso-ansi-font-size:9.0pt; mso-bidi-font-size:9.0pt; color:#66CC33;} span.style181 {mso-style-name:style181; mso-style-unhide:no; color:blue;} span.style81 {mso-style-name:style81; mso-style-unhide:no; mso-ansi-font-size:8.0pt; mso-bidi-font-size:8.0pt; color:#66CC33;} span.style211 {mso-style-name:style211; mso-style-unhide:no; color:#66CC33;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-size:10.0pt; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} /* List Definitions */ @list l0 {mso-list-id:1162044846; mso-list-template-ids:856850500;} @list l0:level1 {mso-level-tab-stop:36.0pt; mso-level-number-position:left; text-indent:-18.0pt;} @list l1 {mso-list-id:1462110250; mso-list-template-ids:-679566700;} @list l1:level1 {mso-level-number-format:image; list-style-image:url("PicExportError"); mso-level-text:; mso-level-tab-stop:36.0pt; mso-level-number-position:left; text-indent:-18.0pt; mso-ansi-font-size:10.0pt; font-family:Symbol;} @list l2 {mso-list-id:1823811578; mso-list-template-ids:-1764058834;} @list l2:level1 {mso-level-number-format:image; list-style-image:url("PicExportError"); mso-level-text:; mso-level-tab-stop:36.0pt; mso-level-number-position:left; text-indent:-18.0pt; mso-ansi-font-size:10.0pt; font-family:Symbol;} @list l3 {mso-list-id:1958831681; mso-list-template-ids:1375116566;} @list l3:level1 {mso-level-tab-stop:36.0pt; mso-level-number-position:left; text-indent:-18.0pt;} ol {margin-bottom:0cm;} ul {margin-bottom:0cm;} -->

Belsőégésü motorok gazdaságos üzemeltetéséhez P.103-as SZÜRÖ ÉGÉSJAVITÓ  
Géniusz-díjas magyar termék!

 

BRUMI személygépkocsik (1800 cm3-ig) és a MAXI kisteherautók  (1800 cm3 felett, 3,5 t-ig) gazdaságos üzemeltetéséhez

 

A P.103-as egység (védett termék) több mint egy évtizedes magyar kutatás, fejlesztés eredménye.

Főbb dijak elismerések:

2004. évi Géniusz-díj; EKO 2005 "Környezetbarát találmány" kitüntető minősítése;

a 2006. évi BNV Nemzetközi Találmányi Vásár GÉNIUS ARANYÉRME

 

HATÁSA, FELHASZNÁLÓI TAPASZTALATOK: *       Csökken a füstölés, kisebb lesz a motor zajszintje, vibrációja és ez kellemesebb munkavégzést biztosít. *       Huzamosabb használatnál megszűnik a porlasztó csúcsok beégése, csökken, majd teljesen kitisztul a motor égőteréből a koksz. *       A motor gyorsabban felpörög, nő a jármű gyorsulása. *       Könnyebb a hidegindítás, nő a kompresszió, csökken a kartergáz, a motorolaj fogyasztás; hosszabb élettartamúvá válik a motor. *       Növekvő nyomaték, gyorsabb munkavégzést tesz lehetővé és ez több elvégzett munkát eredményez. *       A csökkenő kopás, a nagyobb élettartam alacsonyabb fenntartási költséget igényel. *       Üzemanyag megtakarítás: 4,5 - 12%.   L31 - L39
traktor és nagyteljesítményű motorok

gazdaságos üzemeltetéséhez

 

Az L32-es típusú égésjavító egység elsősorban az MTZ80, -82-es traktorokhoz készült (76-110 LE), amelyek a mezőgazdaságban nagy számban használt erőgépek.
 

HATÁSA, FELHASZNÁLÓI TAPASZTALATOK:

 

Azonos munka végzésekor sebessége 1/2-1 fokozattal magasabb, így ugyanannyi idő alatt több munkát végez el, gyakran kevesebb üzemanyag felhasználásával. Nehéz munka végzése közben csökken a hűtővíz hőfoka, a motor füstölése és  zajszintje.
Használatától csökken a kenőolaj fogyasztás, kitisztul az égőtérből a kokszlerakódás, és jelentősen csökken a kipufogógáz hőfoka.  Használatától csökken a meghibásodások száma, nő a motor élettartama.
Még a téli időjárási viszonyok között is külön vízmelegítés és spray használata nélkül is könnyen beindul a normál alapbeállítással üzemeltetett motor.
A készülék üzemanyag megtakarítása 6 %, de a felhasználók gyakorlati mérése szerint jóval 10 % feletti érték is elérhető.

MŰKÖDÉSI ELVE:
A felfelé haladó üzemanyag egy pontosan méretezett és beszabályozott mágneses labirintuson keresztül haladva, a felső részben elhelyezett unipoláris mágneses térben azonos töltésűvé válik. Az üzemanyag porlasztási finomsága jelentősen megnő, a porlasztás után is megőrzi azonos töltését, így a cseppek az égőtérbe jutáskor is taszítják egymást és nagyobb oxigén felvételen alapuló tökéletesebb égés jön létre.
FELÉPÍTÉSE:
Az üzemanyagrendszerbe beépíthető acélcső házban elhelyezett - főként neodímium mágnesek szupererős mágneses terének erejét - pogácsa alakú fegyverzetekkel az ellentétes oldalon 4-6 szorosára növeljük. Ezeket a házhoz csatlakoztatva - azt söntként használva - zárt mágneses köröket alakítunk ki. Így a fluxust szóródás nélkül, a munkapontokba tudjuk koncentrálni.
Figyelem! A készülék felbontva balesetveszélyes, elállítódik, működésképtelenné válik!

 

MŰKÖDÉSE:
1.  Mágneses szűrő: Az egység alján tisztítható mágneses szűrő gyűjti össze a motor finomszűrjén átjutó, 2 mikronnál kisebb fém- és rozsdaszemcséket, így csökken az adagoló-porlasztócsúcs, vagy nagynyomású szivattyú-injektorcső meghibásodás. (A gyártótól 3-5 évente célszerű megrendelni a szűrő tisztítást.)
2.  Pólusváltó labirintus:A felfelé haladó üzemanyag molekulái egy méretezett, beszabályozott labirintusban szupererős - csak É-i vagy csak D-i - pólusváltások között haladva instabillá válnak. Az váltakozó, erős mágnesek hatására, az üzemanyag porlaszthatósága és az elérhető porlasztási finomság jelentősen megnő.
  
3. Unipoláris mező:A felső részben kizárólag D-i pólus erőterében a molekulák szerkezetében meglepő változás következik be, azonos töltésűvé válnak.

 

VIZSGÁLATI JEGYZŐKÖNYVEKBŐL:
A berendezést az IKR évek óta figyelemmel kíséri. Több erőgépen végzett fékpadi beméréseiket, az általuk felügyelt gyakorlati bemérések is igazolnak. Pl.: KOCS, ARANYKOCSI RT - JD 8120 traktor bemérésének összegzése: 1.      TLT teljesítmény normális fordulaton 7,60 kW növekedés                 2.      TLT nyomaték normális fordulatnál 77,00  Nm  növekedés 3.      kipufogógáz hőfok  26-38 oC csökkenés 4.      füstölés mg/m3 : 36-44% csökkenés 5.      többféle munkavégzés során 10,47% üzemanyag megtakarítás   BEKÖTÉSE:
Szakműhelyben, a jármű elemeinek túlterhelése, meggyengítése nélkül függőleges helyzetben, stabilan rögzítsük az egységet! Bekötés előtt az új, szabványos csöveket, csőelemeket, és a készüléket levegővel fúvassuk ki, belülről gázolajjal áztassuk, mossuk át, majd szivárgás, és tűzveszély nélkül csatlakoztassuk a motorhoz.
Az egységet csak autószerelő kötheti be, a benzinpumpa, és a karburátor közé, illetve az üzemanyag durvaszűrő után, a finomszűrő elé. A 2008. 02. 01. után forgalmazott egységek az injektoros motoroknál, egybeépített szűrők esetén, szükség szerint a durvaszűrő elé is szerelhetők, ekkor újabb szűrőt célszerű a berendezés elé fölszerelni. A belevegősödött elektromos üzemanyag szivattyút csak légtelenítés után szabad működtetni.
Géniusz-díjas magyar termék!    Csökken a füstölés, kisebb lesz a motor zajszintje, vibrációja és ez kellemesebb munkavégzést biztosít. *       Huzamosabb használatnál megszűnik a porlasztó csúcsok beégése, csökken, majd teljesen kitisztul a motor égőteréből a koksz. *       A motor gyorsabban felpörög, nő a jármű gyorsulása. *       Könnyebb a hidegindítás, nő a kompresszió, csökken a kartergáz, a motorolaj fogyasztás; hosszabb élettartamúvá válik a motor. *       Növekvő nyomaték, gyorsabb munkavégzést tesz lehetővé és ez több elvégzett munkát eredményez. *       A csökkenő kopás, a nagyobb élettartam alacsonyabb fenntartási költséget igényel. *       Üzemanyag megtakarítás: 4,5 - 12%.   L31 - L39
traktorokhoz  és nagyteljesítményű motorokhoz :teherautó, busz,  kamion, hajó
gazdaságos üzemeltetéséhez

A gyártó 15 év garanciát vállal 3 évenkénti szervizeléssel.

         

 

.

           

 

     

 



Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Szlávik Margit üzente 14 éve

SZIA! ELNÉZÉST A FENT LÉVÖ ...ZAGYVA SZÖVEGÉRT NEM TUDOM KITÖRÖLNI
TUD VALAKI SEGITENI A NEM MEGFELELŐ FORMÁTUM TÖRLÉSÉBEN? ELÖRE IS KÖSZ A SEGITSÉGET MARGÓ

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu